fbpx
 

 

Groei door tevreden klanten
Van foutief ingevoerde klantgegevens, dubbele invoer en incomplete klantgegevens naar winstgevende en schaalbare customer journey

Met actuele, volledige en foutloze informatie kun jij ‘CoolBlue’ service verlenen aan jouw klanten tijdens de customer journey van verkoop naar levering en service. Je levert kwaliteit tegen minimale tijdsinvestering en kosten. Jouw klanten zijn jouw fans en vertellen daarover. Hierdoor willen meer klanten door jou geholpen worden. Jij kunt snel reageren en opschalen. Jij groeit. Wij leveren de zelf rijdende service bus die zorg draagt voor het ophalen en afleveren van informatie uit bestaande systemen. Samen maken we het routeplan. Stap jij in?

De zelfrijdende service bus in actie

 

Door alle klantinformatie overzichtelijk in één systeem verhoogt Health2Work de kwaliteit van haar diensten en bespaart ze 20% tijd door beter inzicht in de customer journey.

 

Bekijken ›

Reisvoorbereiding

Voordat je op reis gaat, start de voorbereiding. Wij volgen een vaste checklist. Hiermee kun je zelf alvast aan de gang, voordat we in de bus stappen.

  • Bepaal het doel: Wat is de aanleiding? Welk probleem / welke uitdaging / welke toekomstvisie?​​
  • Wie zijn hierbij betrokken (uitvoerders, eigenaren en managers)?
  • Betrek alle betrokkenen om een concreet beeld te krijgen wat precies verbeterd moet worden om het doel te halen, hoe het in de huidige situatie gaat en wat daar de gevolgen van zijn (uitgedrukt in tijd, geld en frustratie).
  • Bepaal alle voordelen voor alle betrokkenen als de verbeteringen zijn doorgevoerd.
  • Herijk de scope: wat heeft hoogste prioriteit voor fase 1 en wat kan wachten tot fase 2?
  • Bepaal het initiële budget. Reserveer 10-20% voor onvoorziene kosten.

Hulp nodig?

 

Wij staan klaar om jou te helpen. Neem contact met ons op.

Tekort aan tijd of gewoon de behoefte aan een objectieve blik en ondersteuning? Bovenstaand stappenplan kunnen wij voor voor jou uitvoeren. Dit levert een duidelijk pakket van eisen op, een heldere business case, en een concreet projectplan. Wat wij van jou terug vragen is twee dagdelen van jouw tijd (en eventuele andere stakeholders) en effort in het reviewen van opgeleverde documentatie.

 

Laat je gegevens achter of bel Adriaan op 06 20 74 20 33

Begeleiding

 

Wij kunnen adviseren, realiseren en beheren. Hierdoor minimaliseren wij de benodigde tijdsinvestering door jouw organisatie. Door het betrekken van medewerkers en management regisseren we de verandering en maximaliseren we de opbrengsten.

 

Ervaring

 

Bekijk welke systemen wij koppelen om jouw klanten en medewerkers te voorzien van actuele, volledige en foutloze informatie in de customer journey. Mocht jouw systeem er niet tussen staan, neem dan contact met ons op. Wij hebben de ervaring om praktisch alle systemen te koppelen, dan wel op een alternatieve wijze een koppeling te realiseren.

 

Aanvullende diensten

 

  •  Dashboards (Power BI) verzorgen voor inzicht en verdere optimalisatie​.
  •  Unieke systemen realiseren waarvoor geen standaard software is.​
  •  Systemen moderniseren om tijd te besparen en kennis uit hoofden in systemen te borgen.

 

Geïnteresseerd geraakt? Laat je gegevens achter
of bel Adriaan op 06 20 74 20 33

← Meer over Power BI

Close x

Stappenplan Customer journey

Laat je gegevens achter en ontvang het volledige stappenplan in je mailbox!
Close x

Contactpagina

  • Laat je e-mailadres of telefoonnummer achter en we nemen snel contact met je op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Close x

Ik wil ook graag groeien door inzicht in de customer journey!

  • Vul je email adres of telefoonnummer in en wij nemen zsm contact met je op!