Contact

Prima binnenkomer?

 

Echt wel! Wij willen onze klanten uiteraard zo goed en scherp mogelijk van dienst zijn. Ons nieuwe serviceportaal is een sprekend voorbeeld van onze klantgerichtheid. Klanten kunnen via de portal eenvoudig, snel en doeltreffend communiceren met Ifective!

Met vragen en opmerkingen kunnen klanten vanaf nu terecht in het nieuwe, overzichtelijke serviceportaal van Ifective. Gewoon inloggen met eigen e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord en alle informatie is direct binnen handbereik. En wil je de diepte in? Dan kom je via het heldere menu snel waar je moet zijn.

 

Tickets

Je kunt snel tickets aanmaken en ook de prioriteit en voortgang van openstaande meldingen heb je direct in beeld. Die zijn voor het overzicht bovendien makkelijk te filteren en sorteren. Elk ticket kan worden voorzien van bijlagen, zoals afbeeldingen, en de prioriteit kan op elk moment worden aangepast. Ook direct chatten met onze servicemedewerkers levert snel een antwoord op.

 

Snel de juiste info

Voor een goed overzicht over alle communicatie worden binnen het portaal beheerverslagen vastgelegd. Het archief en actuele aanvragen zijn voor onze servicemedewerkers goed te doorzoeken, zodat we altijd snel en adequaat kunnen reageren. Waar nodig kunnen we tickets voor verdere (specialistische) afhandeling exporteren naar Excel, waarbij we alle mogelijkheden hebben om te filteren. Wij zitten er klaar voor!

 

Neem contact met ons op

Meer weten over het serviceportaal van Ifective? Bel dan snel onze servicedeskmedewerker Barry de Vries op 085-0443300!