fbpx
 

 

 

Kennismanagement verbeteren

in de klantenservice?

Een centrale kennisbank
is de oplossing.

 

Kennismanagement verbeteren van jouw klantenservice

Snellere en efficiëntere klantenservice? Dit kan met slim kennismanagement. De oplossing hiervoor is een centrale kennisbank voor al jouw informatie. De kennisbank van Ifective is een veelzijdige, efficiënte en kostenbesparende oplossing voor klantcontactcenters. Onze krachtige kennisbank biedt optimale service en sluit exact aan bij jouw klantenservice.

 

De voordelen kennisbank >

Kennismanagement: herken jij deze uitdagingen?

 

Kennismanagement is het organiseren en beheren van informatie. Dit is informatie die je klantenservice bezit en gebruikt voor beantwoording van klantvragen. Herken jij één van deze uitdagingen?

 

Kennismanagement-uitdagingen

 

  • Benodigde informatie zit in verschillende systemen en is niet centraal toegankelijk.
  • Ik kan mijn klanten niet snel genoeg van antwoorden voorzien.
  • Geen eenduidige communicatie naar klanten, maar verschillende berichtgevingen over hetzelfde onderwerp.
  • Inwerken van nieuwe medewerkers kost de organisatie veel tijd.
  • We missen standaardisatie en efficientie in ons kennismanagement.

 

Dan komt een kennisbank van pas! Onze kennisbank voor klantenservice is de databank die het proces van slim kennismanagement ondersteunt. Dit is één centrale plek voor de informatie van jouw klantcontactcenter.

Kennisbank voor jou en je klant: dit zijn de voordelen

 

Onze kennisbank heeft een aantoonbare bijdrage in de verhoging van de kwaliteit, de klantenservice en dus de klanttevredenheid.

 

Voordelen voor jou

Deze resultaten hebben we bij onze klanten behaald:

 

  • Callcentermedewerkers handelen calls sneller en beter af.
  • Besparing tijd en geld, omdat callcentermedewerkers effcienter werken.
  • Hogere klanttevredenheid, want klanten krijgen snel de juiste informatie.
  • Gebruiksvriendelijk voor klant en medewerker, usability staat centraal binnen de ontwikkeling van de kennisbank.
  • Inwerktijd van personeel gaat omlaag, want informatie is centraal beschikbaar.

 

Bonus: dit levert ook nog eens werkplezier bij jouw personeel op.

 

Voordelen voor jouw klant

Jouw klanten profiteren ook, want jouw dienstverlening krijgt een kwaliteitsimpuls.

 

  • Ze worden sneller geholpen.
  • Klanten krijgen de juiste informatie die ze nodig hebben.
  • Eenduidige heldere communicatie via verschillende kanalen.
  • Kortere wachttijden tijdens het bellen.
  • Betere service door een klantgerichte kennisbank.

Wil jij je medewerkers en klanten gelukkig maken?

 

Onze kennisbank kan voor jou, je medewerkers en klanten van toegevoegde waarde zijn. Wij laten graag zien hoe jouw klantcontactcenter verbetert, efficiënter werkt en kosten bespaart.

 

Vraag direct een demo aan >

Kennismanagementsysteem voor Alliander

 

Alliander vroeg Ifective een centrale kennisbank te ontwikkelen voor alle relevante informatie, zodat die voortaan op eenduidige wijze vanuit één systeem kan worden aangeboden. Dankzij deze oplossing kon hun klantcontactcenter vragen 40% sneller en beter beantwoorden. Onze kennisbank zorgde tot grote tevredenheid van zowel klantcontactcenter-medewerkers als klanten bij Alliander.

 

Bekijk de casus voor meer informatie.

 

Pluspunten van onze software

 

Jij weet nu de voordelen voor je organisatie en klant. Maar samenwerken met Ifective biedt ook voordelen.

 

Pluspunten van de kennisbank van Ifective:

 

  • Aantrekkelijke tarieven
  • Snel, efficiënt én het werkt!
  • Volledig toegespitst naar jouw wensen.
  • Flexibele oplossingen
  • Zorgeloze, cloudbased Software as a Service.
  • Nieuwe medewerkers kunnen binnen één dag met dit systeem overweg.

 

 

Onze kennisbank is innovatief, multifunctioneel en 24/7 beschikbaar

 

De kennisbank van Ifective biedt ook nog eens heldere rapportagemogelijkheden voor jouw personeel. De routing van inkomende gesprekken kan worden beheerd en de kennisbank maakt relevante casus- en klantinformatie in een oogopslag duidelijk voor medewerkers.

 

Ifective staat garant voor kwaliteit.

Onze werkwijze

 

Samen met jou achterhalen wij precies welke software jij nodig hebt. Wij kunnen volledig naar wens bouwen, want wij bouwen maatwerk. Dit doen wij op basis van kant-en-klare software modules die we in eigen huis ontwikkeld hebben. Daarom hoef jij niet in dure software te investeren. Zo maken wij slim gebruik van wat er al is, integreren de applicaties die je al gebruikt en vullen dat aan met maatwerk. We spreken een Service level agreement af. En dan kun jij direct aan de slag!

Zelf de voordelen ervaren?

 

Tijdens ons bezoek laten wij zien hoe onze kennisbank voor jou een toegevoegde waarde is. Wij laten jou zien hoe jouw klantcontactcenter verbetert, efficiënter werkt en kosten bespaart.

 

Neem contact op met Adriaan voor een afspraak. Dit de snelste weg naar een krachtige kennisbank.

 

Vraag een demo aan

 

Of bel Adriaan de Koning op 06 20742033.

 

Kies je voor Ifective, dan kies je voor bewezen kwaliteit

 

Ifective is geen ‘lopende band’-softwarehuis. Wij denken in slimme oplossingen. Ifective is al meer dan 25 jaar een toonaangevend softwarehuis met applicaties die data snel en effectief toegankelijk maakt voor gebruikers. Bovendien hebben we een flinke ervaring in het koppelen van verschillende systemen. De kennisbank van Ifective is een bewezen oplossing die door klantcontactcentra wordt gesprezen door zijn eenvoud, snelheid, betrouwbaarheid en veelzijdigheid. Een ervaring die zich dagelijks bewijst bij grote klantcontactcentra die er gebruik van maken.

Close x

Demo Kennismanagement

  • Wil je zelf de voordelen ervaren van slim kennismanagement. Vraag nu een gratis demo aan.

    Laat je e-mailadres of telefoonnummer achter en we vertellen je er graag meer over!