fbpx
 

‘Mijn Ifective’ stelt jou en jouw applicatie centraal.

 

Bij Ifective optimaliseren wij dagelijks processen om jou organisatie te laten groeien. Onze samenwerking stopt niet na het opleveren van de oplossing. Wij beheren hem ook, samen met jou. Dit doen we middels een specialiteit van ons: een klantenportaal waarin we informatie delen . Daarmee werken we samen om het maximale te bereiken: lagere kosten en meer groei. Zoals we de samenwerking ook gestart zijn. Kijk hieronder naar de specifieke mogelijkheden van Mijn Ifective!

 

 

Jouw eigen applicatie onder controle

Geen handleiding, intuïtieve navigatie, eenvoudig en doeltreffend. Met Mijn Ifective heb je jouw eigen applicatie onder controle. Je krijgt zelf de regie over statussen van tickets en prestaties van jouw applicaties.

 

Via Mijn Ifective zijn de lijnen met ons Service Team nog korter geworden, als onderdeel van jouw SLA met jouw software ontwikkelaar. Alles voor een optimale dienstverlening naar en voor onze klanten. Samenwerken leidt tot betere resultaten. Door samen te werken in Mijn Ifective, kunnen wij nog sneller schakelen en hopen wij jou verder te ontzorgen. Zodat jij weer bezig kan met verdere groei van jouw organisatie!

 

Overzichtelijk dashboard

In één overzichtelijk dashboard zie je alle informatie die je nodig hebt voor het beheren van jouw applicatie. Heb je een vraag, wil je een ticket aanmaken, wil je inzicht in de prestatie van jouw applicatie, ben je geïnteresseerd in rapportages? Het kan allemaal!

 

Blijf op de hoogte met meldingen

In de berichtenbox zie je in één oogopslag alle updates. Zodra je inlogt zie je het aantal meldingen en navigeer je eenvoudig naar de inhoud van de melding. Hierdoor heb je overzicht in communicatie met ons. Je hoeft dus niet je hele mailbox door om dat ene mailtje terug te vinden. Super easy dus!

 

Tickets

Werkt jouw applicatie even niet zoals je verwacht? Net als in het oude systeem kun je tickets aanmaken, zodat deze zo snel mogelijk opgepakt worden door ons. Alleen dan in een vernieuwd jasje!

 

Rapportage van de performance van jouw serviceteam

Benieuwd naar de afhandeling van service-items over een langere periode? Dat kan! Op eenvoudige wijze verkrijg je inzicht in de voortgang en aantallen van tickets in het verleden. Blijven tickets of antwoorden te lang liggen? Spreek ons daar gerust op aan. Real-time input voor evaluatie, dus! Wij stellen ons graag kwetsbaar op.

 

Inzicht in de performance en beschikbaarheid

Door inzicht te geven in de prestaties van jouw software, kan je in Mijn Ifective eenvoudig oorzaken herleiden in het geval dat de applicatie minder goed presteert. Ons serviceteam ziet deze prestaties ook live, waardoor een mogelijke storing al opgelost is, voordat jij ingelogd bent!

 

Ondersteuning op afstand

Soms is het lastig om iets mondeling uit te leggen, zeker in software-taal. Daarom is het mogelijk om via Mijn Ifective jouw scherm over te nemen en zo hulp op afstand te verzorgen!

 

Beheer van handleidingen en technische documenten

Waar stond dat ene relevante document ook alweer? Mijn Ifective biedt de uitkomst! Alle documenten die onze samenwerking representeren, worden verzameld in de documenten-pagina binnen “Mijn Ifective”.

 

Ondertussen zullen wij bezig blijven om ‘Mijn Ifective’ verder te optimaliseren en aan te passen naar jouw wensen! Geïnteresseerd geraakt?

 

Heb je interesse? Neem contact met ons op.