fbpx
 

Complexe klantvragen snel en eenvoudig beantwoorden?

600 service medewerkers zeggen: maak het systeem simpeler, zorg voor 1 overzicht en zorg voor Google zoekfunctie

Hoe zorg ik er voor dat ik de kwaliteit borg op langere termijn?

 

Betrek medewerkers en laat ze laagdrempelig suggesties indienen. Alle nieuwe content voor medewerkers volgt een standaard en geautomatiseerd stappenplan om de kwaliteit te garanderen tegen minimale inspanning.  Op basis van rapportages is inzichtelijk wie op welke onderwerpen training nodig heeft. Zodat jij de schaarse tijd kunt inzetten waar die het meeste rendement heeft.

 

De uitdagingen uit de service markt…

 

  • Steeds meer en complexere klantvragen bedienen met minder capaciteit in een korter tijdsbestek omdat KPI’s onder druk staan.
  • Veel tijd en energie kwijt zijn aan het inwerken van nieuwe medewerkers door het hoge verloop op het klantcontact centrum.
  • Benodigde informatie zit in verschillende systemen en is niet centraal toegankelijk.
  • Ik kan mijn klanten niet snel genoeg van antwoorden voorzien.
  • Geen eenduidige communicatie naar klanten, maar verschillende berichtgevingen over hetzelfde onderwerp.
  • Uniforme berichtgeving bij crisissituaties
  • We missen standaardisatie en efficiëntie in ons kennismanagement.
  • Door alle (ongebruikte) mogelijkheden is ons huidige systeem té complex

 

Geïnteresseerd geraakt? Laat je gegevens achter
of bel Adriaan op 06 20 74 20 33!

 

De voordelen voor jouw klanten

 

  • Ze worden beter en sneller geholpen.
  • Klanten krijgen snel de juiste informatie die ze nodig hebben.
  • Eenduidige heldere communicatie via verschillende kanalen.
  • Kortere wachttijden tijdens het bellen.
  • Betere service door een klantgerichte kennisbank.

 

Geïnteresseerd geraakt? Laat je gegevens achter
of bel Adriaan op 06 20 74 20 33!

 

De voordelen voor jou

 

Deze resultaten hebben we bij onze klanten behaald:

  • Professionalisering door beproefd standaard proces bindt medewerkers langer aan jouw organisatie.
  • Gebrek aan kennis en vaardigheden valt effectief te monitoren en efficiënt op te lossen
  • Meer doen in minder tijd
  • Inwerktijden voor nieuwe medewerkers zijn minder dan een dag
  • Kwaliteitsborging in één simpel te benutten systeem

 

Geïnteresseerd geraakt? Laat je gegevens achter
of bel Adriaan op 06 20 74 20 33!

Close x

Next level klantenservice

  • Vul je email adres of telefoonnummer in en wij nemen zsm contact met je op!